Εάν προσπαθείς να βρεις καινούρια δουλειά αυτή τη χρονιά, μια προσωπική ιστοσελίδα θα μπορούσε να είναι το κρυφό σου όπλο.

Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να περάσει η προβολή του εαυτού σου στο επόμενο επίπεδο, πέρα από το κλασσικό βιογραφικό. Οι εργοδότες ψάχνουν πιθανούς υποψήφιους στο διαδίκτυο και θέλουν να δουν πέρα από την εργασιακή εμπειρία κάποιου. Θέλουν να γνωρίσουν τους υποψήφιους και όχι μόνο σιγουρεύουν ότι υπερηφανεύονται για τα έργα τους, αλλά θέλουν επίσης να δουν αν είσαι σωστός επαγγελματίας και υποστηρίζεις τους πελάτες μετά την υλοποίηση των έργων.

Τι να περιέχει η ιστοσελίδα σας:

Εισαγωγή : Καλωσορίστε τους αναγνώστες στην ιστοσελίδα σας με έναν σύντομο πρόλογο.

Βιογραφικό : Χρησιμοποιήστε αυτό το κομμάτι για να πείτε την ιστορία σας και δώστε στον αναγνώστη μια ματιά στην προσωπικότητά σας, επίσης.

Εργασιακή εμπειρία ή βιογραφικό : Ανεβάστε το βιογραφικό σας στην ιστοσελίδα. Μπορεί να μην είναι τόσο επίσημο, και δημιουργικό – περιλαμβάνει όμως όλη την σχετική εργασιακή εμπειρία.

Blog : Τα Blog είναι σπουδαία αλλά επίσης και χρονοβόρα. Για αυτούς που μπορούν να αφιερώσουν χρόνο για να γράφουν συνεχώς, είναι ένας ωραίος τρόπος να επιδείξετε τις γνώσεις σας και να δείξετε ότι είστε
δεμένοι με την κοινωνία.

Εκπαίδευση : Βάλτε πληροφορίες για το που πήγατε σχολείο, τα πτυχία και τις πιστοποιήσεις που έχετε, επιτεύγματα και οτιδήποτε άλλο.

Εργα ή δείγματα δουλειάς : Αυτή είναι μια σπουδαία ευκαιρία για όλους – είτε είσαι έμπορος, συγγραφέας, ζωγράφος ή λογιστής – να προβάλετε μερικά έργα που πήρατε μέρος και προβάλετε μια εικόνα η δυο με περιγραφή για το έργο.

Δεξιότητες : Αυτός είναι ένας καλός τρόπος να πείτε στον κόσμο σε τι είστε καλός, έτσι ώστε να ξέρουν με μια γρήγορη έρευνα. Μια λίστα δεξιοτήτων επίσης προσφέρει και μια πολύ καλή οπτική εμπειρία αν γίνει σωστά.

Συλλογές Φωτογραφιών: Όχι απαραίτητα για όλους του επαγγελματίες, αλλά αν είσαι γραφίστας ή φωτογράφος, σίγουρα θα θέλεις να προσθέσεις πολλές φωτογραφίες.

Επαγγελματική αναγνώριση : Δημοσιεύσεις, βραβεία, πατέντες και οτιδήποτε σε κάνει καλό σε αυτό που κάνεις.

Κοινωνικά δίκτυα : Κάντε το εύκολο για τον κόσμο να συνδεθεί μαζί σας στα κοινωνικά σας δίκτυα.

Πληροφορίες Επικοινωνίας : Σιγουρευτείτε ότι οι εργοδότες μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί σας. Μια φόρμα επικοινωνίας είναι συνήθως αρκετή, αλλά μπορείτε επίσης να βάλετε το τηλέφωνο και το E-mail σας αν νιώθετε άνετα με αυτό.

Το να έχεις μια ιστοσελίδα δίνει την επιλογή να είσαι δημιουργικός και να δείξεις χαρακτήρα, το οποίο είναι σημαντικό γιατί ελκύει την προσοχή.