6 Τρόποι για να βελτιστοποιήσετε το SEO της Facebook σελίδας σας!
1. Διαλέξτε το καλύτερο όνομα για την σελίδα σας
Είναι το βασικότερο βήμα όταν πρόκειται για τη βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο Facebook.
Υπάρχει πάντα ο πειρασμός να γεμίσεις τον τίτλο της σελίδα σου με τόνους από λέξεις κλειδιά. Μη το κάνετε σε καμία περίπτωση! Η Facebook θέλει οι σελίδες της να αντιπροσωπεύουν πραγματικές εταιρείες, μάρκες, προσωπικότητες κλπ.
Χρήσιμη Συμβουλή: Η πρώτη λέξη στον τίτλο της σελίδας σας έχει και την μεγαλύτερη βαρύτητα (σημασία) από την Google.
2. Δημιουργήστε έναν δικός σας σύνδεσμο (URL) για την σελίδα σας.
Αφού η σελίδα σας έχει φτάσει τα 25 likes, το Facebook σας δίνει την δυνατότητα να δημιουργήστε έναν μοναδικό σύνδεσμο για την σελίδα. Επειδή οι σύνδεσμοι έχουν μεγάλη βαρύτητα για τις μηχανές αναζήτησης, είναι σημαντικό ο σύνδεσμος της σελίδας σας να αντανακλά μια πτυχή της επιχείρησής σας.
Εάν ανακαλύψτε ότι κάποια άλλη σελίδα έχει πάρει το όνομα της επιχείρησής σας ήδη, βεβαιωθείτε ότι θα συμπεριλάβετε το Brand name της επιχείρησή σας στον σύνδεσμο.
3. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά σε στρατηγικά σημεία μέσα στην σελίδα σας.
Όπως οι παραδοσιακές ιστοσελίδες, η βελτιστοποίηση για λέξεις-κλειδιά είναι η πιο θεμελιώδης μορφή του on-site SEO. Τα πιο σημαντικά κομμάτια για να δώσετε προσοχή είναι το “About section” της σελίδας, το “Mission”, και η περιγραφή (Description) της επιχείρησης καθώς αυτές οι περιοχές χρησιμοποιούνται από την σελίδα ως στοιχεία SEO για τις μηχανές αναζήτησης.
Χρήσιμη Συμβουλή: Για να βελτιστοποιήσετε την σελίδα σας για τοπικές αναζητήσεις, είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε Διεύθυνση, Πόλη και Ταχυδρομικό κώδικα.
4. Backlink στην σελίδα σας
Όσο περισσότερες εισερχόμενες συνδέσεις στη σελίδα σας, τόσο πιο έγκυρη είναι η σελίδα σας σύμφωνα με την Google και θα κατατάσσεστε υψηλότερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι πολύ σημαντικό για τους bloggers όταν έχουν το περιεχόμενό τους συνδεδεμένο με άλλους δικτυακούς ιστοτόπους, blogs, κλπ.
Η ίδια αρχή ισχύει και για τη σελίδα του Facebook. Έτσι, όπου είναι σωστό, συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο για τη σελίδα σας από τα άλλα ψηφιακά κανάλια, όπως τον ιστότοπο, το ιστολόγιό σας και το προφίλ Twitter.
5. Βελτιστοποιήστε τις ενημερώσεις της σελίδας σας
Όταν δημοσιεύετε ενημερώσεις στον τοίχο του Facebook, θυμηθείτε ότι οι 18 πρώτοι χαρακτήρες μιας δημοσίευσης στο Facebook χρησιμεύουν ως meta description. Έτσι επωφεληθείτε από αυτή την επιλογή αφού αυτό το κείμενο θα θεωρηθεί ο τίτλος SEO για αυτήν τη δημοσίευση. Η συμπερίληψη συνδέσμων του ιστοτόπου σας για μικρές επιχειρήσεις στις ενημερώσεις σας είναι επίσης μια καλή πρακτική που πρέπει να ακολουθήσετε.
6. SEO για τις Σημειώσεις του Facebook
Οι σημειώσεις του Facebook είναι κάτι που είναι που δεν χρησιμοποιείται πολύ. Όταν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να παρέχει στην σελίδα σας έναν αποτελεσματικό τρόπο να αυξήσετε το SEO σας. Τα στοιχεία SEO που χρησιμοπούνται είναι:
Τίτλος SEO = ο τίτλος της σημείωσής σας
Meta Δεδομένα = η περιγραφη της σημείωσης σας
Το Facebook δίνει την δυνατότητα να δημιουργήστε πολλαπλές “σελίδες” κάτω από την κεντρική σελίδα.
Συμπέρασμα για την βελτιστοποίηση SEO της Facebook σελίδας σας
Μην ξεχνάτε ότι ο πρωταρχικός στόχος του Facebook SEO είναι η αύξηση της αξίας του Brand name σας. Είναι σημαντικό να δοθεί προσοχή στη σύγκριση μεταξύ του raw traffic και του επιπέδου εμπλοκής.
Ενώ χρησιμοποιείτε τις παραπάνω μεθόδους, μπορείτε να ενισχύσετε την κατάταξή σας στο SERP, το πιο σημαντικό μέρος είναι ότι συμπίπτει με ένα εκπληκτικό προϊόν και απίστευτη ανάπτυξη ακολούθων.