“It’s obvious email marketing is dead.”

Υπάρχουν φήμες ότι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι νεκρό ή τουλάχιστον πεθαίνει για αρκετό καιρό τώρα.  Αξίζει λοιπόν οι επιχειρήσεις να χάνουν χρόνο και χρήμα για email καμπάνιες;

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν πεθαίνει και δεν πρόκειται να πεθάνει για αρκετά χρονιά ακόμη. Η άποψη μου αυτή στηρίζεται σε τρεις βασικούς λογούς που αναφέρω παρακάτω.

Παρόλα τα νέα φανταχτερά online εργαλεία marketing όπως εφαρμογές και ιστοσελίδες κοινωνικών δικτύων, η παλαιότερη σε απευθείας σύνδεση τακτική μάρκετινγκ, email marketing, εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξάνει τις πωλήσεις της μια επιχείρηση.

Παρακάτω είναι τρεις καλοί λόγοι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το email marketing στην επιχείρησή σας.

ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΤΕ ΜΙΑ ΙΣΧΥΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Διατηρεί την επαφή με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σε τακτική βάση. Βοηθάει τους επιχειρηματίες και τους καταναλωτές να παραμένουν συνδεδεμένοι. Δεν ξέρω για σας, αλλά μου αρέσει ακόμα να ανοίγω το γραμματοκιβώτιο μου και να βλέπω μια επιστολή που απευθύνεται σε μένα. Δεν έχει καν σημασία αν είναι από έναν φίλο ή μια επιχείρηση απλά θα την ανοίξω, θα ρίξω μια ματιά και αν με ενδιαφέρει τότε θα του δώσω περισσότερο χρόνο και θα την διαβάσω. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ

Μελέτες δείχνουν ότι αν ένας χρήστης είναι συχνά πελάτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ,θα κάνει εγγραφή για να λαμβάνει newsletters από το συγκεκριμένο κατάστημα. Με τη σειρά του το κατάστημα θα του στείλει προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια που θα παραπέμπουν τον χρήστη σε αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών σε καλύτερη τιμή. Πόσες φορές διαβάσατε άραγε ένα mail με κάποιο εκπτωτικό κουπόνι και μετρά από μέρες, ανατρέξατε να το βρείτε αφού δημιουργήθηκε η ανάγκη αγοράς; Αξίζει να σημειωθεί ότι το  shop. org, αναφέρει ότι το 64% των Αμερικανών χρηστών έχει εκτυπώσει τουλάχιστον ένα κουπόνι από email.

ΤO EMAIL MARKETING ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ

Το email marketing είναι ένας από τους φθηνότερους τρόπους για να κρατήσετε επαφή με τους πελάτες σας σε αντίθεση με άλλες μορφές marketing που έχουν μεγαλύτερο κόστος και δεν έχουν μεγάλη ακρίβεια για το αποτέλεσμα. Οι περισσότεροι αναφέρουν ότι το mail marketing είναι μια πολύ καλή οικονομική μέθοδο για τις μικρομεσαίες επίχρισης και θα συμπληρώσω ότι είναι και η σίγουρη μέθοδο που χρησιμοποιούν χρονιά τώρα και οι μεγάλες εταιρίες αμείωτα. Αυτό εξακριβώνεται ευκολά  αν κάνετε μια μικρή αναζήτηση στα mail σας.

 

Το σίγουρο είναι ότι το email marketing ή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έστω και αν αποτελεί μια παλιά τακτική, ακόμη και σήμερα είναι ζωτικής σημασίας. Το email marketing εξακολουθεί να είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για να οδηγήσει όχι μόνο τις πωλήσεις, αλλά και να οικοδομήσουμε μια ισχυρότερη σχέση με τους πελάτες μας .Φυσικά για να είναι επιτυχημένη μια καμπάνια, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθηθούν και είναι στρατηγικής σημασίας. Θα τους δούμε σε άλλο άρθρο μελλοντικά.